18 Nisan 2017 Salı

Yalancı Cheescake

Selamlaaar efendiiiiiim💁🏻 Hep mi güzel olalım birazda içimiz şenlensin değil mii ☺️☺️ Baktım boş boş yatıyorum dedim ne bu tembellik fatoş 🤔 Kalk bakem gönülleri fethedecek bir tatlı yapıve ve bi baktım mutfaktayım şöyleeee en yalancısından bir cheescake yapmışım 👌🏻 E hadi buyuralım tarife; Tabanı için:2 paket eti burçak, 2 yemek kaşığı tereyağ İrmikli muhallebi için: 1 lt süt, 1 su bard toz şeker, 5 ymk kaşığı irmik, 4 ymk kaşığı nişasta, 1 ymk kaşığı tereyağ Üzeri için: 1 paket hazır orman meyveli sos(tercihe bağlı) İveeeet gel gelelim hazırlamaya öncelikleeen sosumuzu hazırlayıp soğumaya bırakalım daha sonra muhallebi için bütün malzemeleri tereyağı hariç karıştırıp kaynayana kadar çırpalım kaynadıktan sonra tereyağını koyarak eriyince altını kapatalım ve ılıması için bırakalım. Tabanı için bisküvileri robotta çekelim tereyağını ocakta yakmadan eriterek bisküvilerle harmanlayalım ve hamur kıvamı elde edelim. Kelepçeli kalıbımıza ya da ben silikon kalıp kullandım tabanını elimizle ya da bir bardak yardımı ile düz olacak şekilde bastırıp yayalım. Üzerine muhallebiyi ve en üste de sosumuzu döküp yayarak buzdolabına kaldıralım yaklaşık 4-5 saat dinlendikten sonra servise hazır buyrun afiyet olsun ❣️🙏🏻 Kim demiş tatlı kilo aldırır diye 🤣 Yanında bir çay eş dost ile edilen sohbete doyum olmaz hadiii takipte kalın baabaaayyysss

6 yorum:

  1. Aldırmaz ki kilo milo buuu direk yağ olur vallaa ohhh ellerine saglk 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tereyağ kullandım bi tek sağlıklı gobişler mutlu mideler 🤔🤣🤣

      Sil
  2. Çok güzel görünüyor... Elinize sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimmmm sevgilerrr❣️❣️🙂

      Sil
  3. ellerine sağlık tam yazlık bir tarif olmuş, deneyeceğim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim umarım beğenirsiniz şimdiden afiyet olsun 😂☺️🙏🏻❣️

      Sil