22 Şubat 2017 Çarşamba

MEVSİME GÖRE İLİŞKİ EVRESİ

Merhabaaa merhaba merhabaa benim güzeller güzeli blogseverlerim biraz aradan sonra tekrar akışıma devam ediyorum, günlük haftalık aylık dergi ve gazeteleri mutlaka takip ederim bugün bir dergide karşılaştığım yazıyı sizlerle paylaşıp bir etkinlik tarzına çevirmeyi ve sizlerinde görüşünü almak istedim daha doğrusu merak ettim. Evett bloggerlarrım "sizinle ilgili sevdiği şeyler konusunda spesifik yorumlarda bulunan, ilişkinizde patlamış mısır kokusu ve koltuk kırıntılarından uzak sosyatopic hayatınız da olan bir ilişkiniz mi var? Biten ilişkiler hakkında düşünceleriniz neler? Genelde ayrılıklar hangi dönemlerde yaşanıyor? Uzun ilişkinin sırrı nedir? Erkeği sadık kılan bir nokta var mıdır yoksa erkek erkek midir ? "BEN ERKEĞİM" Kısacık tanışma hikayelerinizle bugün burada erkekleri irdeleyelim istedim, bakalım ne sonuçlar alacağız? Haydiiiiii durmayınnnnnn gören gördüğüne gördüğünü söylesin bende gün içinde bu sorulara cevabımı paylaşacağım sizleri deee beklemedeyiiiiiimmmm ⭐️🖤💔 Sizde bu yazıya katılıyor musunuz benim çok dikkatimi çekti sizlerle de paylaşıp daha kapsamlı şekilde görüşünüzü almak istedim ☺️

8 yorum:

  1. Ben sıcaklar geldikçe ilişkiye başlayasıları geliyor sanıyordum şaşırdım şahsen :))

    YanıtlaSil
  2. Yazıyı görünce benimde çok dikkatimi çekti fazla da şaşırmamak lazım gerçi erkek bu hangi mevsimde ne tepki vereceği belli olmuyor🤦🏻‍♀️😂

    YanıtlaSil
  3. Katılıyorum yaziya..:) Yazin kadin erkek laylaylom yaşıyor.. Yaz aşkı olayları var. Bir de bunun kış aşkı varmış. Mevsimsel aşklar işte. Kafam karıştı ayy..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kışın ısıtmalık oluyor demekki bölgeye göre de değişir bu akdenizde daha kısa sürer mesela karadeniz de daha uzun yani öyle olmalı 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🙈

      Sil
  4. ha haaaa soğuktan gelen aşk heee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Battaniye gibi bir şey sanırım yazın da hurça alınıp kaldırılıyormuş😂😂

      Sil